Tandis,

Ja nu uppdaterar jag igen. Längesen nu faktiskt.
Slapp iaf typ två lektioner i skolan idag. Skulle t tandläkaren så jag gick hem vid 9 sen t tandis vid 10. Dom typ gjorde massa saker och sen drog dom ut en tand för jag hade inte tappat den och jag ska ta tandavtryck t bettskena så då fick inte den vah med.
Men iaf sen följde jag med mamma in t Maxi när hon köpte kaffe så fick jag en fralla. Mums!
Sen tbaka t skolan då så vah det typ 5 minuter kvar på lektionen så det vah inte lönt att gå dit tyckte jag.
Slutade tidigare idag med, chill!

Igår vah jag med Mikkel och Iza och besökte Fanny på sjukhuset. Eftersom det tog så lång tid för Fanny att komma från uppvaket så gick vi och käkade lite och köpte godis. Sen gick vi tbaka vid 5 så hade Fanny kommit så vi satt där ett tag. Jag vah kvar t typ halv 7 lr ngt och Mikkel stannade kvar t 8 tror jag. Iza åkte hem lite innan jag drog. Men trevligt vah det iaf.

Och om ni undrar vf Fanny låg på sjukhus så vah det för att hon hade opererat bort polyperna och mandlarna.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0