Till syster!

Jag saknar 2007. Den tiden då du och Jonte vah bästa vänner. Innan han försökte ta livet av sej.
För du verkade så jävla lycklig då. Det vah den tiden som jag ville leva ditt liv. Bah för att känna hur det vah att ha sånna underbara vänner som Jonte Jonte och Rorre verkade vah. Vet att det låter helt sjukt. Men så vah det.
Nu är ingenting som förut. Ingen kontakt med ngn av dom vah jag vet. Men iofs så vet jag inte vah som hände mellan er efter det som hände. Men du ska veta att när som helst så kan du komma och berätta. För jag vill verkligen veta. Oh gud nu börjar jag nästan gråta igen! Men iaf så vill jag säga att jag älskar dej så jävla mkt. För även om vi bråkar så är vi trots allt systrar. Och att bråka det är sånt systrar gör. Det ingår lix i paketet när man är syskon med ngn. Men iaf, när du vill så får du gärna berätta. För jag vet hur mkt jag vill berätta saker för dej. Men som jag lix inte vågar berätta.


Världens mest fuckade bild på oss, men skitsamma! ♥

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0