tjugoförsta januari tvåtusentio,

Inte kunnat blogga ngt förrens nu eftersom när jag kom hem hade mamma datorn så jag duschade sen gick jag och la mej. Och efter skolan idag hängde jag med Ida. Vah vid blåa med Mimmi och sen drog vi upp t Sebbe lite.

Hockeyn igår vah iaf kul. Troja förlorade dock mot Lakers. 4-2 t Lakers. FUCKEEERRSSS!!!! Men iaf så är Bengtsberg ngt av det snyggaste jag sett ♥
Träffade iaf Simon Amma Emma Emme Denise Elvira och Ebba på hockeyn. Och lite annat folk med.
Folk i min klass som skriker t en annan i min klass att jag är på hockeyn är väldigt trevligt. Alltid!
Sen när man får skit för att man vah hemma från skolan med gick på hockeyn är också alltid trevligt.
Ni har inget med mitt liv o göra så fuck you. Vi har våra egna regler i vårat hus, och dom bestämmer fan inte ni!

Och sen att det går rykten om mej på skolan och kanske över hela Ljungby, dunno. Det är också alltid lika trevligt. Speciellt när skiten inte ens är sant och ingen vill säga vem fan det vah som sagt det t dom!
Men skitsamma, dom får gärna snacka. Jag vet iaf att det inte är sant och sen att dom tror det får dom väl göra då! Jag bryr mej inte om vah dom tror.

Men iaf så vah skolan piss tråkig. Bellah räddade mej på morgonen och följde med t Netto för jag skulle köpa tuggummi, och Ida o comp. räddade mej lite senare på dagen genom att vah sociala och trevliga mot mej.
Uffe ringde även min bror. Getjävel! (: Sen spelade jag NO och Kaninskit kort på elevens val eftersom ingen av oss kunde kolla på filmen med dom andra eftersom vi inte hade lämnat in ngn lapp.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0