Troja - Leksand,

Igår vah kul. Jag och Millan åkte t henne vid 3. Vah hos henne ett tag sen kom Moa. Vi fixade oss och sen drog vi ut vid halv 9.
Satt på cafét och det kom mkt folk dit lite senare på kvällen. Blev även rätt mkt bråk eftersom en viss liten person ljuger alldeles för mkt -.- Girlfight blev det också. Satt där sen gick jag Moa Elin Mimmi och ngr t t Torino. Jag köpte mat sen satt vi där hur länge som helst med Jarre för vi väntade på bögen som aldrig kom. Skulle fått skjuts hem av ngn Jarre kände men dom kom inte tbaka så vi fick gå hem t mej. Åt lite sen låg vi och snackade innan vi skulle sova. Somnade runt 5 halv 6 lr ngt sånt kanske.

Vaknade vid halv 9 lr halv 10 av att jag fick sms. Satte klockan på halv 2 så vi skulle hinna fixa oss t hockeyn. Men nej vi vaknade halv tre av att Moas mamma ringde för hon skulle hem. Så jag fick skynda mej med fixningen medan Andreas vah snäll och gjorde mat t mej. Gick t Maxi vid 3 och tog ut pengar sen vidare t Sunnerbo. Fick vänta ut i skylan på Emme som kom t slut. Sen hade vi skit kul på hockeyn.
Troja förlorade dock. Men jag och Emme filmade iaf Bengtsberg sen ♥♥♥

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0