Dave Lockwood ♥

Fan vcad jag älskar Amelias pappa!♥
Så jävla snäll är han!

Hemma nu iaf. Gipsytown var ju... hmm.... kul?
Ja iaf så kom vi ju dit i måndags så kom Annis morbror och hämtade oss så åkte vi och köpte jordgubbar och glass sen hem till honom och hans fru och käkade det. Sen körde han ner oss till Börjes så kom Amelia och Dave och hämtade oss. Sen ut till dom i skogen. Käkade och sånt sen skulle vi sova på balkongen men det började regna vid halv ett så vi fick gå in igen.

Tisdags åkte vi in till Tingsryd och åkte hästochvagn. Sen köpte vi jordgubbar så satt vi utanför Börjes och åt dom. Sen drog vi till Dackeskolan och träffade Filip och hans gipsykompisar. Sen drog vi hem vid 6. Åt mat och sen vid 9 började vi cykla in till Tingsryd. Vid 10 var vi framme. Satt och väntade i en busskur på att Filip Enis och Chinapojken skulle komma. Sen kom dom så drog vi till Mårdslycke. Satt och luffade där.
Sen kom Dave och hämtade oss.

Igår så drog vi in till Tingsryd och badade lite i Mårdslycke. Sen gick vi till Ica och köpte färdkost sen tog vi bussen hem till Ljungby. Körde förbi Gipsys på vägen. Sen när jag var hemma så kom Mikkel och hämtade mej på stationen så drog vi hem till mej och lämnade min väska sen upp till vattentornet. Efter det drog vi till Maxi så kom Maja och Linn sen drog vi till Donken och käkade. Sen hämtade vi hjälm hos mej och sen hämtade vi Tosse. Drog ut till Angelstad på mopederna och satt vid skolan först sen drog vi ner till sjön.
Tosses pappa kom och hämtade mej och Tosse så åkte vi hem.
Väl hemma så kollade jag tv med mamma och Thomas sen kollade jag på Daniels gipsykatt. Den attackerade mej. Sen gick jag och la mej.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0