Don't you cry, everything is gonna be alright,

Godmorgon!
Sitter och lyssnar på Eminem för tillfället. Älskar hans låtar.
Iaf så vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. Blir nog att stanna hemma eftersom jag varit yr och sånt sen i tisdags.

Oh it's a new world
It's a new start
It's alive with the beating of young hearts
It's a new day
And a new plan
I've been waiting for you
Here I am

Here I am
Yeah

Here I am
This is me
There's nowhere else on earth I'd rather be
Here I am
It's just me and you
Tonight we make our dreams come true
Bryan Adams - Here I am

Tänk att under alla år har jag inte kunnat se att livet har så mkt mkt mkt mer att ge,
men den dagen jag träffade dej ja då var det klart,
mitt liv gick från härligt till helt underbart

I never had a dream come true 'til the day that I found you
Even though I pretend that I've moved on you'll always be my baby
I never found the words to say
(Never found the words to say)
You're the one I think about each day
(The one I think about each day)
And I know no matter where life takes me to
A part of me will always be with you
GMX - Älskar dej.
(Refrängen är från ''Never had a dream come true'' av S club 7)

Gråt låtar (N) Ändå envisas jag med att lyssna på dom.
Ibland tkr jag själv att jag är helt dum i huvudet. För även om jag vet att jag blir depp av att lyssna på dom låtarna. Just dom delarna jag lagt in här är det som gör mej depp.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0