Frulle - packa - Vittaryd,

Godmorgon. Lr ah det är inte precis morgon längre men jag vaknade för 40 minuter sen ungefär.
Anna ringde och väckte mej för hon kmr och hämtar mej vid 3-halv 4 sen. Så nu ska jag äta frulle och sen packa och vänta på att hon ska komma. Vet inte hur länge jag blir kvar där ute men det kmr uppdateringar ibland, hoppas jag iaf.
Blev inte ngn video igår eftersom jag inte hittade min USB-sladd. Men iaf så kom Mikkel till mej vid typ 9 lr ngt kanske. Sen drog vi ut och jobbade med Jossan Disa och Tosse. Sen åkte vi hem till mej för skulle kolla ngn camping eftersom vi ska till Danmark den 27. Så jag Tosse Abbe och Simon, tror det var vi, ska ta bussen ner till Danmark och Disa Jossan och Mikkel åker med Jossans pappa.
Sen tar alla utom Mikkel bussen hem igen. Ska bli skitkul. Bara det att jag missar T-ryd marknaden kom jag på nu. Men min gud är ändå i Kroatien så ingen mening med det ;( Haha nej jag bara skojar. Men roligare att åka till Danmark än att åka dit. Även om jag vill träffa Amelia och dom andra. Men måste nog börja packa nu. Eftersom jag inte vet vart jag har alla mina grejer som jag ska ha med mej. Men vi hörs kanske innan jag åker.

Changes - 2pac,Talent <--- Dagens låt

BellaH

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Låter som ni hade kul! :)

2010-07-25 @ 12:21:26
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0