FUCKING BIIII!!!

Jävla bijävel lr getingfitta stack mej! ÅÅÅH! Jag är arg och det svider satan! Men jag dödade den! MOHAHAH!!

Iaf så drog jag ner till stan innan med Nikki och Anni. Gick runt i stan sen käkade vi sen hem. Skulle egentligen varit med Johanna men hon har spelning vid halv 10 och kmr in till stan typ jätte sent och Nikki ville inte vara ute så drar med mej Josse och Cassi till stan istället. Blir säkert kul! Får hoppas på en lyckad kväll.
Imon kanske det blir mys med Johanna och två till. Kolla film och sånt. Om vi kmr på vart vi ska vara och om dom andra ska vara med. Annars vet jag inte vad som händer imon förutom att jag ska städa toan och mitt rum. Det behövs verkligen haha! Men nu ska jag kolla facebook lr ngt. Jag vet inte. Josse och Cassi kmr snart och sen drar vi ut. Ha det bra alla läsare! Även om ni inte är många haha! Bryr mej såhär mkt --> ||

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0