Helgen + lite till,

Godmorgon på er. Nyss vaknat så är allmänt seg faktiskt.
Har ju inte bloggat sen i fredags så tänkte att jag kanske skulle ta och göra det. Så nu får ni helgen och lite till.

Fredags: Johanna kom så typ satt vi hemma en stund sen drog vi till stan. Träffade på Jessan och Martina och även Alle. Sen drog vi till Cafet och köpte dricka och sen hem till mej. Rätt kul kväll faktiskt. Sen gick vi väl och la oss lite sent kanske.

Lördags: Vaknade upp hos mej och sen var vi här hemma typ hela dagen. Sen kom Tobbe och ngn till så vi gick ut och satt med dom här hemma. Sen skulle dom bada så jag och Johanna hängde med dom bort till bananbron men såklart så vågade dom inte hoppa... Sen drog vi hem igen och grillade. Sen drog jag och Johanna till Statoil och väntade på att Albin skulle sluta jobba. Sen åkte vi med honom hem så satt vi där en stund sen kom Erik och hämtade oss. Satt vid bananbron en stund och sen drog vi hem. Satt uppe skit länge och ringde till folk och sådära. Sen somnade vi äntligen.

Söndags: Vaknade och Johanna drog hem vid 1 lr ngt. Sen drog familjen till Sundet och badade med Robin Becca och Robins familj. Sen när vi drog så kom Johanna och Josse. Det var rätt synd faktiskt. Sen väl hemma så somnade jag i ngn timme. Lisa kom och väckte mej så käkade vi sen handlade vi på Maxi.
Sen på kvällen kom Johanna igen. Satt inne hos Daniel och Lisa lite sen drog vi ut. På vägen hem blev vi jagade av en bil. Sjukt läskigt! Sen satt vi inne hos Daniel och Lisa till 3 lr ngt kanske.

Måndags: Vaknade och satt nere med resten av folket och sen drog Johanna hem. Sen kom Tosse och Pj så satt vi inne hos mej lite sen drog vi ut. Maxi sen gick jag och Pj till Harabergsdagiset och sen drog vi till Maxi igen för Tosse var där. Strömavbrott i hela stan vare också. Jävligt konstigt.
Iaf så drog vi till Stationen och mötte upp Abbe och Simon. Sen in på Hemköp och satt där tills strömmen kom igen. Svalt vare där inne iaf. Sen drog vi upp till ÖB och sen vidare hem till Abbe. Simon drog hem och resten till Abbe. Satt där lite sen drog Pj. Jag Tosse och Abbe kollade film sen vid 10 drog jag till Giz där mamma och resten var. Sen drog jag hem till Ida en stund och sen hem när mamma och dom kom förbi och plockade upp mej.
Spelade diamanten med Daniel och Andreas och sen gick jag och la mej.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0