Im hooome!!!

Hemma från Danmark nu. Lr jag kom hem vid 3 lr ngt typ. Har bara softat idag när jag varit hemma. Har iaf haft skit kul och det har varit helt underbart där. Blev lite fel med pengarna och sånt så fick ta ut mer pengar och sånt.

Mikkel hämtade mej vid 8 lr ngt i tisdag. Åkte hem till honom och satt där lite sen vidare hem till Fanny. Satt och väntade på Tommy och Jossan&Dennis. Sen när dom kom så åkte jag Disa och Jossan till Ljungby och hämtade Jossans mamma sen vidare till Danmark. Väntade in Mikkel Fanny och Iza sen checkade vi in och bara chillade lite. Sen drog vi och handlade lite och sen hem. Satt och lyssnade på musik nästan hela kvällen och sen somnade jag och Disa medans dom andra var och badade. När dom kom så vaknade både jag och Disa -.- x)

Igår drog vi till Mikkels mormor och käkade middag sen drog vi till Bakken. Hade skit kul verkligen. Världens mest knäppaste människa såg vi också. Stog och dansade hur mkt som helst i kön till en karusell och såg helt retarded ut haha!
Sen drog vi hem och det blev lite strul med tåget men tillslut gick det! Sen hem då och genom en jätte mörk skog och det var jätte läskigt. Sen hem och åt lite sen sov vi.

Idag vaknade vi 20 i 9 och fick panik för vi skulle med tåget och innan det skulle vi städa, checka ut och handla. Men som tur var så var tåget försenat så vi hann. Sen åkte vi hem färjan till Sverige och sen käkade på donken allihopa. Tosse kom lite och sen tog jag och Mikkel bussen hem.
Jossan och dom åkte förbi oss och vinkade. Jossan hängde typ utanför fönstret och vinkade och det såg jätte kul ut.

När jag kom hem så kom Thomas och hämtade mej på stationen och sen stack Nick ut så fick jaga runt på honom en stund eftersom han aldrig kom när vi ropade på honom.
Men tillslut så fick vi in honom. Sen har jag bara chillat och ätit thai mat.

Spelade lite kort med Daniel och Andreas och åt is nu precis. Men nu ska jag kolla tv och datorn. Kmr kanske ngr bilder imon lr ngt. När jag kmr ihåg det iaf.

''Det är inget äckligt med den här skogen. Det ända äckliga är att jag kan trampa på en mördarsnigel'' - Fanny Andersson Werngren

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0