Johanna, Thomas, Tim,

Ska strax lägga mej så blir ett snabbt inlägg nu.
Har varit med Johanna Thomas och Tim ikv. Stan och sånt. Körde runt lite och var på raggen.

Drog ut med Johanna och ramlade på helvetesstaketet i trädgården så fick gå in igen och byta byxor så kom Ragge en sväng utanför mitt hus sen körde han och vi stack till stan. Satt på stationen och väntade på att folket skulle komma till raggen så gick vi dit sen. Sen drog jag och Johanna till Torino och sen kom Thomas och Tim så satt i deras bilar och spelade musik sen drog vi till raggen igen. Satt där lite sen snabbt upp till Statiol och köpte tuggummi. Sen ner till raggen igen och Johanna åkte hem med Ragge så var jag kvar med Thomas och Tim lite sen körde Thomas hem mej.

Väl hemma så satt jag och kollade på när Thomas (styvpappa) mamma Daniel och Andreas spelade TP med vuxenfrågor. JAG KUNDE! :D
Sen gick jag upp en sväng och sen ner igen för Johanna bad mej kolla ett nummer så har kollat facebook och bdb också så tänkte slänga in ett inlägg med. Men nu ska jag sova. Pusshey!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0