Johnossi,

Godmorgon lr ngt. Har varit vaken sen 12 och precis när jag tänkte blogga så blev laptopen överhettad och dog. Sen glömde jag bort det.
Nu sitter jag på Daniels rum och passar Hippie och Peace. Våran hund och Daniels katt alltså. Söta som fan och håller på och leker med varandra.

Igår drog vi till Giz och var där sen drog jag hem vid 9 lr ngt kanske för jag mådde inte bra. Så kom hem, bytte om till mjukisbyxor och laddade telefonen sen drog jag ut med Ida och Sara. Gick runt i stan och snackade. Ida cyklade runt runt i rondellen vid Maxi och jag och Sara stog i mitten och kollade på. Det kmr film på det senare idag.
Sen drog jag upp till Giz igen vid halv 1. Mamma och Thomas drog hem vid 1 lr ngt och jag stannade kvar med Andreas till 3. Sen hem och kollade lite på tv med Daniel Lisa och Andreas sen gick jag och la mej. Somnade typ direkt och för första gången på 4 nätter har jag inte drömt ngn wierd dröm.


Kände för att langa en gammal bild en i våras.
Men nu ska jag spamma Andreas från Daniels msn.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0