Killar,

Ibland undrar jag varför jag ens blir vän med killar. Dom kan vara så dumma i huvudet ibland och man fattar aldrig varför. Många säger att tjejer mognar snabbare än killar, det tror jag inte på. För det är väldigt många killar som är typ 19 som är lika omogna som en del 15 åringar. Och då kan det inte vara sant.
Visst det finns tjejer som är väldigt omogna också så det är inte så att jag menar att alla tjejer är mogna och alla killar omogna. Jag är själv väldigt omogen ibland.

Men som exempel så hade jag en killkompis förra sommaren som jag gillade väldigt mkt för jag tyckte att han inte var som alla andra killar. Kmr ihåg att jag satt i min säng och grät en natt och smsade med honom. Han sa att han ville komma och krama om mej för att han inte ville att jag skulle vara ledsen. Men ändå började han ignorera mej några dagar efter det. Och sa inte ens varför. Liksom om han inte ville att jag skulle vara ledsen så skulle han ju inte göra så.
Jag var ledsen, men jag var nog mest besviken eftersom jag trodde bättre om honom. Men nej, han var som dom flesta killar.

Sen exempel #2 är att jag känner en kille som är 20+ och han är lika omogen som en 15 åring ibland.
Han kan sitta och säga jävla slyna och sånt utan att man gjort ngt. Han kan även sitta och säga jag ska döda dej bara för att man typ kastat ngt mjukt på honom på skoj.
Även om jag vet att han bara skojar så är det rätt omoget av honom. För man säger inte sånt. Folk kan ju ta illa upp och folk som inte känner honom så bra kan ju tro att han är allvarlig.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0