Mot T-ryd,

Godmorgon folket.
Har varit dålig med uppdateringen i helgen men det får ni leva med.
Iaf så i lördags hade mamma och dom fest här så vi grillade och sen drog jag ut med Johanna.
Vi gick runt i stan sen var vi med Maja Tisan Tim och Sebbe.
Sen sov Johanna hos mej.
I går så gick jag och la mej igen när Johanna åkt hem. Sen jobbade jag lite och efter det var jag med Ida. Köpte slush och åt pizza. Sen drog vi hem till Ida och tog kort och spelade in filmer. Sen drog jag hem och tråkade.

Idag duschade jag när jag vaknade och sen packade jag min väska. Ska snart dra till Maxi och köpa färdkost för jag och Anni ska åka till Tingsryd vid 12. Ska vara där ngr dagar så vet inte hur det blir med uppdateringen.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0