Prinsessa - fixa naglar mitt i natten,

Godmorgon. Sitter och lyssnar på musik och väntar på att Becca ska komma hem.
Satt och fixade hennes naglar inatt medans vi kollade på Prinsessa. Ngn svensk film var det. Sög stolpe gjorde den också. Iaf så satte jag på tippar på hennes naglar. Alltså typ lösnaglar fast dom sitter bara på toppen av naglen. Men två av dom har ramlat av inatt så jag ska fixa nya och även måla dom också.
Satte på sånna på mina naglar också men bara på ena handen. Hade även dom så långa som dom är från början eftersom jag skulle se hur det var att ha sånna långa naglar. Men nu har jag klippt bort så jag har typ lika långa som Becca. Så när hon kmr hem ska jag fixa till mina naglar. Måla tipparna och sätta tippar på andra handen också.
Sen vid 2 ska vi till mormor. Hon fyller år och vi måste dit. Iofs är Disa där också så lite kul blir det väl.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0