Sooooovvaaaa,

Hey på er. Längesen nu jag vet. Har jobbat hela förra veckan så har inte kunnat blogga. Sen i helgen var jag ute hela tiden typ och Johanna var här hela helgen så tänkte inte på att blogga då.
Hade iaf världens bästa helg nu i helgen. Johanna Mogge Carlsson ♥

Iaf så har jag precis laddat ner musik inför Danmark. Woho! Imon åker vi :D
Ska bli sjukt kul. Mikkel Iza Fanny Jossan och Disa ska dit. Och jag då såklart.
Får se hur det går. Bakken och sånt hiho! Folket ska supa tror jag men inte jag. Fuck no jag håller mej till hallonsaft *host*! Nej jag bara skojar. Men jag ska inte supa iaf. Palla lägga pengar på äcklig skit som man bara mår illa av. Då är det bättre att ta ngn cider ngn gång då och då.

Världens bästa låt för tillfället: Underbart

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0