Sovafastjaginteärtröttutanmellanrumhehehhhe!

Ja, rubriken är seriös. Lr inte. Men asso jag är trött men ändå inte. Typ övertrött lr ngt.
Men måste verkligen gå upp och kolla om hundjävlen är på mitt rum. Nej men asso inte hundjävel hon är söt men hon är jobbig för hon springer upp på övervåningen och vågar inte gå ner för trappan igen -.-
Men iaf så drog jag till stan med Josse och Cassi. Satt vid Maxi sen vid stationen och sen drog dom hem så jag var lite med Darja och Millan sen gick jag och Darja tll Adonis och käkade. Ida och ngr till var där så var med dom sen drog jag hem till Ida och var där till 1 och sen drog jag hem så har kolla facebook och sånt nu.
Men ska fortsätta smsa med min bitch och ngr till. Hörs när jag vaknar lr ngn annan gång när jag orkar blogga hehehehe! :D

BellaH


Kommentarer
Postat av: Därja

tack för kvällen cat women ;*

2010-08-01 @ 13:59:43
URL: http://www.divanova.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0