Vill ha Rix FM NU!

Jag vill ha Rix FM nu! NU NU NU!!! Hade så jävla kul förra året. Även om Anni fick oss att gå ända upp till Jesper i värmen med massa packning så var det kul. Jävla omväg var det också haha!
Iaf så tog vi bussen ner till stan sen på kvällen iaf. Gick runt och letade efter folk. Mattias och hans kompisar som inte såg helt fel ut hehe ;) Två efterfester som vi blev bjudna på. Dock gick vi inte på ngn av dom haha. Dom första som frågade ville ha cigg och dom andra som frågade ville ha tändare. Men tyvärr så hade vi ju inte det.
Gick även runt och försökte få tag på min gud Filip.
Kollade Full Frys mitt i natten hos Jesper innan jag somnade i fåtöljen och alla andra ngn annanstans förutom Anni och Nikki. Tror att Jocke somnade på golvet nedanför soffan och Jesper i sin säng och Jack i Jespers mammas säng. Nikki och Anni sov nog ingenting har jag för mej.
Sen skulle vi ju tydligen gå ner till stan i värmen när vi skulle hem. Men det blev för varmt så vi satte oss vid en busshållsplats och väntade in bussen. Sen satt vi i typ 3 timmar lr ngt och väntade på att våran buss hem skulle komma. Först på en bänk utanför Ica sen gick vi runt lite innan vi slutligen satte oss inne på stationen. Visserligen var det sjukt varmt men ändå jättekul.
Erik Hassle, EMD, Kim Fransson var ngr av dom som uppträdde. Stötte på Markus och Sebbe i vimlet har jag för mej också.

Ända jag behöver göra nu är att fixa ngnstans att sova och sen har jag för mej att jag skulle dit med Nikki. Annars måste jag hitta ngn att åka dit med också. Fan vad jag längtar. Men vill inte ha Augusti riktigt ännu eftersom skolan börjar då...

BellaH


Kommentarer
Postat av: lollo

Ich want to goo...har för mig att eric saade ska dit ;)

2010-07-19 @ 21:59:40
URL: http://babyfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0