Bitches I'm home,

Kom hem för typ en timme sen. Slutade vid 12 men det regnade så stog under några träd och väntade på att det skulle sluta regna. Men det slutade bara regna lite så gick hem.
Det var faktiskt rätt kul. Hade vrickat till foten när jag skjutsade Lollo så haltade lite så kunde inte springa. Var bara med när vi skulle fånga bollarna och bränna folket. Och jag kommer aldrig ihåg om det är ute lr inne haha (:
Fick mat av Kristin också bara för jag och Lollo inte hade med oss någon mat. Lr ah, vi fick smaka hennes kött.

Ska hämta bror på dagis vid 2 för mamma och Becca ska till sjukhuset och vid tre ska jag träffa Jossie. Ska gå på stan och sånt. Sen kanske det blir pådrag i parken också om det inte regnar för mycket. Måste kolla för Elvira ska sjunga.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0