Blir sängen nu tror jag,

Mötte upp Ida utanför hennes sen drog vi till Stina och mötte upp henne Hannah och Petra. Drog till vinbrännbollen men självklart var det slut när vi kom dit -.- Eftersom vissa måste fixa sej i tre hundra år *host* ida! Hahah men ah iaf. Var där ett tag och kollade på fyllosarna innan vi drog vidare till Ågå. Träffade Daniel Hampus och Martin där så drog med dom hem för dom skulle ha öl innan dom drog vidare till fest. Jag och Thomas körde dom dit i minibilen vi har för tillfället eftersom våran slutade funka igår. Sen hem och äta och sen har jag suttit här sen typ 9. Men inget kul så ska nog sova nu.
Får se om jag vaknar imorgon i tid. Vaknade vid 8 idag även om jag ställt alarm och allt. Så kom till skolan kvar i 9 haha!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0