Födelsedag!

Fyllde ju år igår. Hann inte blogga eftersom jag och Sara stack till Netto efter skolan och köpte Kinder Maxi sen ringde vi Szandra. Sen drog jag hem för Mikkel väntade på mej. Satt hos mej ett tag och sen hörde jag tutor och ngn som skrek BellaH utanför mitt hus så gick ut och då kom Disa Diana Ida och Petra. Dom hade med sej en parfym till mej också. Kan visa vilken senare.
Satt hemma hos mej ett tag och chillade. Kladdade på mina väggar och sånt. Sen drog Diana hem och lite efter det drog Mikkel. Vi andra blev kvar hos mej. Mamma Thomas Becca och Jonathan kom hem så åt alla vi Marängschviss (lr hur det stavas). Millan kom mitt i allt och fick med äta lite. Sen satt vi på mitt rum en stund innan vi drog ut till Netto. Sen drog jag och Disa till mej för att hämta pengar sen drog vi till pizzerian vid Netto för Millan Petra Ida och Mikkel var där och väntade. Så vi käkade och sen drog Ida och Millan hem. Sen kom Irma också. Jag Disa Mikkel drog hem till mej för Martina skulle hämta dom. Sen gick jag runt ute på ängen och lyssnade på musik. Sen somnade jag vid 11 lr ngt.

Idag är jag dock sjuk. As ont i huvudet och har inte sovit något inatt bara för det. Har tagit huvudvärkstabletter men dom har inte hjälpt. Ska iaf göra bilduppgiften lite snabbt och lite annat som jag måste göra. Ska be Lollo skriva ut min svenska uppgift och ge den till Helena på svenskan idag.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0