Helgen,

Inte bloggat sen igår jag vet. Men har varit upptagen hela tiden typ.
Igår var iaf kul.
Anni kom till mej så drog vi ut. Satt vid Maxi och ringde Gustav och Filip också kända som RaggarN och BonnN.
Sen träffade vi Tisan och Tim. Stog och pratade ett tag sen cyklade vi runt lite i stan och sen hem till mej. Jag käkade och tog på mej en kofta sen drog vi till Maxi igen och träffade Stina Hannah och Ida. Satt och snackade med dom ett tag sen drog dom. Vi satt kvar ett tag och sen gick vi till Swedbank och träffade Tisan och Tim igen.
Satt på raggen till 1 typ sen drog vi hem och Anni sov hos mej.


Vaknade vid 11 lr ngt kanske. Käkade lite sen vid halv 1 drog Anni hem och jag gick ut och pressade i solen. Jossie kom vid 1 lr ngt sånt och pressade med mej. Solade två timmar totalt. Sen gick vi in och åt lite och sen kom Anni. Satt på mitt rum och sen fixade jag mej och så drog jag och Anni till Maxi och Jossie drog hem. Träffade Tisan på Maxi så satt och snackade med henne ett tag. Sen följde vi henne till stationen så satte vi oss och Tisan vandrade vidare ngnstans. Träffade Linus där så var med honom ett tag sen tog han bussen hem. Vid 8 kom Lars så snackade med honom en stund medans han väntade på bussen. Sen drog vi hem och jag käkade lite och nu sitter jag här. Ska langa alla bilderna också.


Bild från i fredags när Jossie solade.

Jossie ♥ (please don't kill me now (a' :D )

Suddig bild på mina gamla skor från i fredags när jag och Mikkel var ute och cyklade.

Gårdagens outfit. Och ja, rätt stökigt rum ;)

Jonathan var med och solade idag. Han var betjänt (?) och hämtade vatten till oss (a'

Lillebror ♥

Annis söta mintpiller. Best kisser in the world ♥

Mina nya skor. Var dock vita skosnören men bytte med Tisan för jag ville ha svart och hon ville ha vita till sina svarta (:

Mamma planterade blommor när jag kom hem hihi (:

Totte!! :D

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0