Hemma igen,

Hemm igen nu. Kom för en stund sen.
Drog ner till stan vid 3. Mötte upp Jossie på Maxi och väntade på Elvira. Drog bort till stationen och träffade Daniel Lisa och Hampus. Sen drog vi tillbaka till Maxi men Elvira kom aldrig så vi drog till Meddo och Jossie solade så hon är brun tills hon ska till Kroatien. Vill också!!

Sen gick vi och köpte glass. Träffade på Gabbe och Cindy och sen kom en sån utvecklingsstörd och typ satte sej jämte mej. Tur att hon inte satte sej jämte Jossie för då hade Jossie fan sprungit iväg haha xd
Efter det så gick vi och mötte upp Millan för jag skulle få mina skor sen drog vi hem.
Har ätit llite och snackat med Robin om hans nya moped och lite sånt.

Ikv ska jag vara med Mikkel om han hittar ngn skjuts in till stan. Vill mysa vid ån lr ngt så han får fan ta och komma hit tkr jag (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0