Hey jag bloggar,

Hey mitt i natten.
Tänkte slänga in ett inlägg såhär mitt i natten eftersom ingen är social. OCH JA KÄNN ER TRÄFFADE!
Har iaf haft en jävligt bra dag med Johanna. Och Nikki med för den delen.
Vaknade upp hos Nikki efter en väldigt bra kväll och natt med henne.
Vi satt hemma hos henne och käkade sen drog vi ut lite och kollade vad som hände i stan. Sen satt vi på en parkbänk och Nikki var jävligt trög faktiskt. Men sen drog vi hem och sov.

Vid 3 drog jag därifrån och mötte upp Johanna vid bananabridge. Vi drog hem till mej och satt där lite sen kom mamma Thomas och Jonathan hem med Hippie. Våran nya jätte söta urgulliga hundvalp. Kelade med henne och kunde inte ens slå Daniel när jag såg henne. Hihihi! Sen drog vi ut och jag köpte leggings på Maxi. Efter ett jävla tag bestämde jag mej för vilka jag skulle ha. Sen drog vi till Torino och var med Josse och Linda. Jag bytte även om på toan där. Ja, skriv upp det här. Sen drog vi åt olika håll. Laddade min mobil på Meddo och sen blev det Maxi där i även träffade Josse och Linda igen. Blev många rundor där inne faktiskt. Var med Pj Tosse Millan Abbe och ngr till ett tag vid Maxi också.

Sen hände inte så mkt. Jag och Johanna satt och snackade med ngr killar från Markaryd. Mogge Alle Dennis och Jens hette dom. Och ja skriv upp detta också! Sen drog dom och vi gick till raggen och träffade Cassi Linda Josse och Laszlo. Sen drog dom och vi skulle vänta på ngn men vi drog haha. Sen träffade vi Disa och Mikkel på Maxi och snackade med dom ett tag sen drog vi in mot stan. Träffade Entony (stavning lr vadå haha?) och Blevin/Belmin lr vad fan han nu heter, skit samma Elvins bror iaf. Snackade med dom lite och sen träffade vi Josse Cassi Laszlo och Stefan. Drog till Torino och åt med Tosse. Sen satt vi utanför ett tag. Jag och Johanna dansade till Josses musik och sen gick jag hem.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och myser i mörkret. We no speak Americano! ♥

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0