I♥?

Jag är sjukt jävla förvirrad. Killar asso. Dom är fan ngt av det mest tröga jag vet.
Att allting kan förändras på typ två veckor utan gratis sms är sjukt. Lr det kanske aldrig förändrades. Det kanske var så att du gillade henne redan innan? Vad vet jag? Saken är den att det sårar mej när du ljuger för mej om vem det är. Idiot. Hatar lögnare! Vf inte bara säga vem det är istället för att ljuga?
Vet inte vad jag känner för dej. Var rätt säker innan men sen blev allt knas och nu är det du och hon. Ville så gärna berätta för dej hur jag kände men var rädd att du inte kände samma sak så jag sket i det. Nu skiter jag i DEJ! Lev ditt liv. Ljug för vem du vill. Inte mitt problem.

Och du, det har gått lite mer än 1 år sedan vi träffades första gången. Vet inte vad jag känner för dej heller. Ibland känns det som att jag verkligen vill och ibland inte. Vet ju inte vad du känner heller så vågar inte satsa. Vi har träffats ngr ggr och det har faktiskt gjort mej glad. Du gör mej glad nästan varje gång vi snackar. Ibland känns det som att jag vill träffa dej NUNUNU! Och då försöker jag faktiskt få dej att träffa mej. Men rädslan att du säger nej gör att jag bara skriver ngt random svar när du frågar vf.

Två killar jag känner. Två killar som är helt underbara.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0