Midsommar @ Nikkis place,

Hey på er. Igår hängde jag med mamma och Thomas till Marie. Åt lite mat och sånt innan Anton x2, Martin Pelle och randomsnubbe kom och åt. Dom hade typ kört paintball så Anton var helt gul på halsen.
Iaf så körde Elin ner mej till Nikki som kom hem igår. Vi gick tillbaka till Marie eftersom vi inte hade ngt att göra. Sen blev det K-hög med Gustav Martin och Johan. Martin och Johan drog typ. Men Gustav satt kvar med oss ett tag och vi blev typ skrämda as mkt för det lät innifrån K-hög.

Iaf så drog vi hem till Nikki sen och jag sov där. Adrenalinkickar på vägen och sånt skojj hehe.
Vaknade vid 10-11 kanske. Mira kom och myste lite med. Sen drog jag hem vid 12 för mamma och dom skulle åka vid 2 så hon ville träffa mej innan dom drog.
Satt vid datorn lite sen duschade jag och nu ska jag städa köket lite eftersom vi får hem hunden imon.
Sen ska jag till Nikki och ''fira'' midsommar där.

<3

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0