Mikkel in tha house!

Kl är då mitt i natten ngn gång. Hehe!
Drog ut vid 10 med Mikkel. Drog till K-hög och busade runt lite. Sen skjutsade Jossan upp mej till donken så köpte jag en dricka och mat till Mikkel fick Jossan stå för.
Sen tankade och jävlar var krångligt det var. Skiten funkade inte först ich vi typ dog av skratt.
Sen tillbaka till K-hög. Jossan och Mikkel åt sen cyklade jag och Mikkel hem till mej.
Nu sitter vi här och lyssnar på musik. Mikkel ska sova här inatt. Yäy!

Imon ska jag försöka hinna upp och iväg till Jossie så jag hinner säga hejdå till henne och krama henne ordentligt.
Sen på kvällen/natten blire Eclipse med Lollo. Och sen ska hon sova här.

På måndag drar jag och Anni till T-ryd och stannar där en lr två nätter. Träffa Filip med kanske? Hoppas det. Vill träffa min bonde nu hehe!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0