Mikkel is here!

Mikkel är här och vi har tråkigt. Han ska snart hem för han fick inte sova här :(
Iaf så stack vi ner till Hemköp och handlade dricka och skor till mej. Hehe behövde faktiskt skor och dom var både snygga och billiga. Sen att dom är från Hemköp får ni tycka vad ni vill om.
Sen åt vi och efter det stack vi ner till ån. Satt där till lite över 11 och drygade.
Mikkel tappade sin tändare i vattnet och jag tappade nästan min mobil. Hade den i min tröja och när jag ställde mej upp åkte den ut och gled på stengrejen och ner i gräset och jag fick panik haha.
Gick och hämtade Mikkels tändare i vattnet och fan vad kallt det var. Dog nästan faktiskt.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0