Såpabandy - bada i lagaån - brännboll,

Hey bloggis. Super dag idag faktiskt. Först ringde jag och Sara till Szandra och ändrade planerna för helgen. Blir alltså inte Växjö i helgen utan den 16 juni tror jag.
Sen kollade vi på Såpabandy en stund. Sen drog Sara hem så jag var med Petra Hannah Stina och Ida. Vi kollade såpabandyn ett tag sen drog vi till Netto och köpte cola och godis och efter det vidare till Blåan och köpte Slush. Årets första för mej. Hallon ♥
Sen drog vi och badade i Lagaån i ngn timme och nu sitter jag själv här hemma och väntar på att dom ska smsa att dom är klara så ska jag dra bort till Ida och sen vidare till Vinbrännbollen om den fortf håller på. Det märker vi iaf. Ska kolla på Daniel och resten av folket hehe!


Födelsedagspresent från bästa. Tack Diana Disa Petra och Ida. Loveu ♥

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0