Sola - klänning - handla,

Hemma nu. Lr har varit det ett tag faktiskt.
Drog ner och solade med Jossie. Sen köpte vi glass och väntade på Thomas. Jossie drog och träffade Sebbe och jag stog kvar med Jennie och Mimmi som gjorde mej sällskap en stund. Sen kom Robin och dom andra.
Gick och köpte min klänning sen stack vi vidare till Dressman och köpte kostym till Daniel. Efter det drog jag och Robin hem och lämnade mammas cykel och moppen så kom dom andra och hämtade oss för Thomas skulle ändå hämta en sån grej så man kan ha cyklen på bilen. Sen hämtade vi hans cykel och stack till Maxi och handlade. Burn in my heart!
Sen hem igen och visade klänningen för mamma och sådär och nu sitter jag och lyssnar på musik.
Men ska käka nu. Bloggar nog senare.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0