Sover,sover,sover,

Uppdaterar typ aldrig jag vet. Men sover typ bort mina dagar. Vet inte varför men alltid trött och gör inget annat än att sova och typ sitta vid datorn.

Växjö i måndags iaf. Jag och Mikkel gick till stationen och mötte upp Sara sen tog vi bussen till Växjö. Lite videos och bilder kmr när jag orkar. När vi kom fram gick vi till donken och käkade och efter det tog vi bussen upp till Araby. Robin mötte upp oss vid busshållsplatsen sen drog vi till ngn rutten lekplats. Sen tog jag och Mikkel bussen ner till stan och väntade på Thomas och Daniel. Drog till Old Sailor Tattoo och sen drog vi till donken för Daniel skulle äta. Träffade Kimsan så snackade lite med henne medans Danne åt. Sen drog vi till Maxi (i Ljungby).
Sen drog vi hem så kom Lollo och sen drog både hon och Mikkel.

Igår kom Lollo så beställde vi biljetter till premiären av Eclipse i Ljungby. Vi drog och hämtade bror på dagis sen drog Lollo hem och jag och Jonathan hem till oss. Mikkel kom efter en stund och sen när han drog till stan så gick jag och la mej. Vaknade vid halv 8 lr ngt och satte mej vid datorn. Mikkel Elvira och Dacke (hund) kom och hälsade på ett tag. Sen gick jag och la mej i sängen och försökte somna igen men det gick inte så jag gick ner och kollade tv med mamma och Thomas. Sen somnade jag väl vid 1 lr ngt kanske.

Idag har jag bara suttit vid datorn. Ska städa altanen nu också.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0