Student 2010,

Hey på er. Har inte bloggat idag för har städat inför Daniels student fest. Lr ah typ släktkalas lr vad man ska kalla det.
Becca har massa bilder från det och vet inte om lr när jag får dom hehe.

Började iaf vid 10 idag. Kollade film och sen skulle klassen käka på Claudi men jag hade min kära baugette att äta så jag fick dra hem vid halv 3. 2 och en halv timme i skolan (y' Kan vi inte ha sånna ''långa'' dagar hela tiden?
Men som sagt så när jag kom hem städade jag och sen fixade jag mej och drog till Sunnerbo. Sen hem igen och typ äta smörgåstårta och sen vanlig tårta.
Jag och Angelica hjälpte Lisa att fixa Daniels rum. Lr ah, Lisa städade och jag och Angelica typ hämtade grejer hon behövde. Sen kom Daniel hem och märkte ingenting för han var skit trött lr ngt sånt.
Men nu ska jag spela spel lr ngt. Hörs kanske senare.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0