Super film!

 Hey på er. Sitter och kollar på tv med lillebror. Nyss ätit en glass jag fick av honom också. Hehe!

Filmen inatt var as grym. Precis som dom andra filmerna. Verkligen helt super. Älskar den och längtar tills jag får den på dvd! Jag och Lollo satt och dreglade när vi såg Taylors mage. Haha nej det gjorde vi inte men det var nästan så. Typ ''ååååhhhh'' så fort vi såg den. Och dom andra varulvarnas magar också för den delen.


The Cullens. Kellan Lutz har ju inte lite snygg mage heller. Hihi!

The Wolfpack. Kiowa Gordon är ju söt as hell. Tredje från vänster. Sen har vi ju Taylor Lautner ( Jacob Black ) som är sjukt snygg.
Om vi säger såhär. Hade det inte varit för att biosalongen var full med folk hade jag och Lollo skrikit och sånt när vi såg dom halvnakna. Hiho!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0