Torsdag,

Wow jag bloggar!
Idag vaknade jag vid 10 av att mamma smsade mej. Fixade mej och drog till dagis för dom hade sommarfest idag. Träffade lillasyster så lekte med henne eftersom varken pappa lr hennes mamma var där. Gick runt och lekte i sandlådan och sånt. Sjukt längesen jag träffade henne.
Sen drog vi hem vid 11 halv 12 ngn gång. Satt hemma till 2. Mötte upp Jossie utanför Idas hus och sen drog vi till Meddo. Jossie solade sen gick vi hem. Tog en runda inom Idas också så jag följde henne till bananbron när jag skulle hem och hon till blåan.
Så har suttit hemma i en timme ungefär och chillat lite. Ska strax duscha för vi ska iväg vid 6. Vet inte riktigt när jag uppdaterar igen. Men som sagt. Min blogg, mina regler!

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0