Ut och sola,

Godmorgon på er. Vaknade faktiskt för några timmar sen men har inte orkat sätta mej vid datorn förrens nu.
Så jävla varmt det är inne. Ska ut och lägga mej på gräsmattan lr balkongen och sola. Gillar inte när folk kan se än när man solar på sin trädgård så blir nog balkongen faktiskt. Ska duscha och sånt sen. Ha en ta-hand-om-mej-själv-dag idag tror jag.
Ikv vet jag inte vad jag ska göra. Mikkel ska komma och hämta sin cykel sen också.
Mamma Becca Thomas och Jonathan åkte precis till Markaryd för dom ska på dop. Jag ville inte hänga med så sitter ensam hemma med Andreas för tillfället. Daniel kmr väl snart tror jag. Han och Lisa skulle iväg och handla mat och sånt till Sweden Rock.
Men nu ska jag ta på mej bikini och lägga mej på en filt lr ngt på balkongen och sola. Läsa min bok jag fick av moster i födelsedagspresent också kanske.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0