Vattenballong,

Hey!
Skolan var rätt chill idag. Städade ur skåpen första lektionen sen har vi typ inte gjort ngt alls resten av lektionerna. På slöjden gjorde jag klart min kudde och på svenskan kollade vi på film. På elevens val ville jag inte kolla film så jag satt utanför och pratade med Mimmi och Wille och sen gick jag runt och väntade på Lollo. Stina fyllde en vattenballong åt mej som nu ligger i min bokhylla för inte hittat ngn att kasta den på. Kanske Daniel sen? Hmm... vi får se hur det blir.
Iaf så skulle jag varit med Mikkel men vet inte vad som hände för hans mobil är borta lr ngt sa Elvira och har inte hört ngt. Får se hur det blir med det.

Iaf så följde Lollo med mej hem efter skolan. Skulle beställa biljetter till förhandsvisningen av Eclipse. Då får man se Twilight, New Moon och sen Eclipse direkt efter varandra. Men det gick inte och vet inte vf för hade tillräckligt med pengar på kortet. Ska be mamma sen.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0