Alla älskar vi sängar,

Jaa, vet inte riktigt vah jag ska skriva haha! Kände för att blogga bah.
Gick iaf upp t Daniel innan och pratade med honom, somnade i hans säng sen med (y'
Vaknade av att Jonathan smäller upp dörren så den bankar i väggen. Då är Daniel borta. Försökte somna om i min säng men icke! Det gick inte så bra faktiskt. Så jag gick och satte mej vid datorn istället.

Imon ska jag ner t marknaden som sagt sen ska jag t Audio Video lr ngt med Thomas och kolla dator t mej! Happy! Problemet är ju då att nu måste jag flytta all min musik och skit t den datorn. Och det vah det jag inte pallade göra med Andreas dator som jag egentligen skulle haft. Men jaja, det bli min egna dator iaf hihi!


BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0