Även jag kan ha fel ibland,

Har ju skrivit om den där jävla fjortisen som började på min skola förra veckan lr vah det vah.
Iaf så har jag kommit på att man ska inte dömma folk pga hur dom ser ut lr en massa rykten man hört om dom.
Så ja, jag kan erkänna att jag hade fel. För nu när jag lärt känna henne så är hon inte så fjortis som jag sa att hon vah. Hon är faktiskt jävligt snäll och sånt. Hon är jävligt kul också faktiskt.


Men iaf, nu är jag hemma. Kom för 40 minuter sen lr ngt kanske.
Imon är det marknad så ska ner t den direkt efter skolan. Ska inte köpa ngt om jag verkligen inte vill/behöver det. För jag har lix inte så mkt pengar just nu haha! Sen på kvällen sägs det att det är Downtown men jag vet inte. Tror det blir hemmakväll med Hoes Crew. Det har vi pratat om iaf.
På lördag kmr Sara hit så ska vi fixa oss och sånt sen dra t Petra och fira henne. Vet inte om vi sover här lr hos Sara. Det får vi se. Men nu ska jag göra lite andra grejer. Hörs senare ;)

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0