En natt hos Fanny,

Inatt vah kul. Behövde det verkligen. Jag träffade ju Fanny vid Maxi igår. Gick runt i stan lite sen satte vi oss på Maxi t det stängde och väntade på Mikkel och Elvira. Josse och Cassii kom förbi en runda när vi satt utanför Maxi. Sen kom Mikkel och Elvira. Snackade en stund sen drog jag Mikkel Elvira och Fanny hem t Fanny. Satt och spelade kort och kollade ngn skräckfilm inatt, iaf jag och Fanny kollade. Den vah sjuk på riktigt haha!
Iaf så somnade vi efter 4 iaf vet jag. Sen vaknade jag typ halv 10 lr ngt kanske. Elviras pappa kom vid 20 över 10 och hämtade oss. Först vah vi ute lite med Elviras hund medans han vah och handlade sen körde han hem mej. Jag käkade lite och satte mej hos bror en stund och kollade tv. Sen gick jag och la mej runt halv 12. Väcktes av att Mikkel smsade vid kvart över tolv. Men somnade om och sov t mellan 3 och 4.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0