Hey äckliga tandläkare!

Dålig början på dagen idag. Tandläkaren vid 8. Fick massa grejer i munnen som jag nästan spydde av 3 lr 4 ggr. Skulle ta avtryck t bettskenan och det vah äckligt. Vah typ vit på hakan och kinden sen. Iaf så kom t skolan runt 9 eftersom jag vah tvungen att gå hem först och lämna mammas cykel.

Vah iaf med Disa Diana och Jossan efter skolan. Satt på Torino och försökte bestämma vah vi skulle äta i typ sådär 18 år lr ngt. Sen vah det ngn cp gubbe där som sa att Jossan hade stor röv och skällde på oss för vi skrattade lite högt. Så han fick skäll av pizzagubben ;)

Sen gick vi runt lite i stan och sen gick jag hem när dom tog bussen hem.
Skulle egentligen träffa Moa men det blev inte så. Fick även en ny mössa av syster min. Rosa bad hair day mössa. LOVE IT! ♥

3 månader!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0