Hiss och Diss,

Äntligen dags för hiss och diss igen. Finns mkt jag vill hissa och dissa.

Hiss:

Våren påväg - snön är nästa borta helt och det börjar bli varmare. Gick faktiskt utan jacka i fredags på stan.
Hur skönt är inte det? Att kunna gå utan jacka och med solglasögon också. Riktigt stor hiss på det!

Vänner - hissar mina vänner nu. Dom som hjälper när man behöver det och finns där alltid. Att ha vänner som finns där och hjälper o stöttar en är det bästa som finns. Man känner sej trygg och älskad.

Diss:

Mina styvbröder - har lovat dom att dissa dom faktiskt.
Andreas är osocial och sitter mest vid datorn haha!
Daniel är för det mesta rätt cool förutom när han skickar sms t sina kompisar om mej! Idiot! Haha (:

Kåta gubbar - dissar kåta gubbar för att jag har gått in på kamrat ngr ggr senaste tiden. Och det är skit många typ 34 åringar och sånt som har skrivit t mej. En av gubbarna länkade tom en tjej på bdb som är lika gammal som mej. Äckligt!

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0