Hur fan kunde jag?

Fattar inte hur fan jag kunde. Så falsk du är asso.
Sånt jävla misstag jag gjorde. Det gör jag aldrig om igen.
Och att du skyller allting på dina vänner är ju verkligen bra. Så jävla moget också. Verkligen!
Trodde för en sekund att du inte menade det du skrev. Men sen kom jag på att vf skulle du inte göra det? Allt du sagt t mej. Så fort du fick reda på att du kunde bli anmäld sa du förlåt. Sen när du inte hade ngn stans att sova frågar du om du får sova hos mej och skyller på att det vah din kompis som skrev t mej i tisdags. Moget säger jag bah! Verkligen jätte moget. Fattar fan inte hur du kan vah så falsk.


Men nu ska jag ut och träffa Fanny. Tänka på annat och ha kul ikv. Skriver ngn gång när jag känner för det.

BellaH

Kommentarer
Postat av: Eliin

måste jag verkligen snacka med dig.

Smsa mig okej ?<333

2010-03-14 @ 17:17:56
URL: http://trollungeen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0