It's like an angel came by, and took me to heaven,

Heyhopp. Jag har tråkigt som vanligt. Sitter och stör mej på Daniel. Anledning? Nej det behöver ni inte veta haha!
Har blivit dåligt med bloggandet jag vet. Men vem fan pallar sitta och skriva helt onödiga inlägg 10 ggr om dagen?
Typ som Kissie som skriver om allt hon handlar och allt hon gör och ljuger sönder i bloggen. Nej sån ska jag inte bli. Redigera sönder bilder och säga att mina skor kostade 1000 kr när dom egentligen kostade typ 200 lr ngt. Sånt gillar vi inte.

Har iaf bestämt med Märta och Sofie att ngn dag på lovet ska jag komma t dom och vah där en lr två dagar.
Sen kmr Ida hit på måndag också, då jävlar händer det grejer!
På lördag ska vi t mormor och fira påsk. Jo det blir kul. Massa småungar som springer under fötterna på en hela tiden och aldrig tyst ngnstans. Disa ska också dit så ngt kul hittas väl på antar jag. Äggletning blir det också.


En random bild jag gjorde när jag hade tråkigt för väldigt länge sen. Och alla älskar vi brunhåriga mej (:

BellaH

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE DITT BRUNA HÅR! :D

färga om det till hösten faan ;D

2010-04-07 @ 12:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0