Jaa, helgen vah väl... skojjs,

Helgen vah skojjs och jobbig. Men vi berättar bah dom skojjsiga sakerna.

Fredag dåra. Blev marknaden med Mimmi och Ida efter skolan. Träffade massa och gick runt.
Jag Sara Stephanie och Emma köpte en stor helium ballong och andades in helium. Sen gick jag och Sara hem t mej vid 7 lr ngt. Satt inne hos Daniel sen vid halv 9 gick vi t Ida. Vah där en stund sen gick vi och käkade. Efter det stack vi t Cafét så satt vi där lite. Sen gick Stephanie och Sara så jag vah med Elvira eftersom Ida och Hannah vah med Albin och Gustav. Gick hem vid 1 med Elvira Logge Sebbe och Kicki.

Igår så cyklade jag t Sara vid 1 lr ngt. Gick runt och sålde ngr av hennes gräddbullar. Sen gick vi t Sebbe och vah med han och Henke lite. Sen drog jag och Sara hem t mej. Städade och fixade oss sen drog vi t Petra. Men det är en helt annan historia så ska inte prata om det.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0