Jag vet, att jag inte fungerar utan dej!

Hej hopp. Sitter här i mörkret och har tråkigt.
Somnade lite innan och vaknade runt 6. Jossie drog med mej t Gården. Lite trevligt folk där iaf.
Gjorde inte så mkt. Satt mest och pratade med Fanny eftersom Jossie vah osocial och bara var med Sebbe. Ovanligt...
Drog iaf hem runt 8. Stack t Maxi och köpte en choklad t Jossie i födelsedagspresent eftersom hon fyller år imon.
Det var ngn läskig kille där som typ hälsade på oss och glodde as mkt. Och sen stog han utanför när vi kom ut och när vi kommit en bit in på parkeringen kollar jag bakåt och säger t Jossie att han går bakom oss. Hon blev typ livrädd haha! Skojjade ju bara med henne.
Sen gick vi och var rädda att han skulle komma bakom oss på vägen hem haha!
Men nu ska jag kolla vem fan det var som addade mej på msn. Råkade acca när jag tryckte på enter haha! :D

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0