Jag vet inte längre,

Jag vet inte längre. Jag har nog inte vetat på ett jävla tag. Men jag vet en sak, Ljungby suger stolpe. Alla jävlar som snackar skit och sviker en och massa annat. Vet inte hur fan jag klarar av att leva i denna stan. Försöker hjälpa mina vänner med deras problem samtidigt som jag försöker reda ut mina egna. Men det funkar inte i längden har jag märkt nu.

Det är nog df jag gör misstaget att lita på folk jag vet att jag inte kan lita på. Lr lita på folk överhuvudtaget. För nästan alla i denna stan säger ''jag finns för dej när som helst'' men sen när det är ngt som hänt så säger dom berätta för dom vill veta men sen om dom inte får säga t ngn så säger dom det iaf. Jag vetifan hur jag ska klara mej. Tror jag behöver komma bort från stan ett tag. Drar på lovet och blir nog borta ngr dagar.

Dra åt helvete alla jävla falska fittor!

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0