Josipa Katinic <3

Jossie, hur länge har vi känt varandra egentligen? Sen 3an lr 4an. Det är 5-6 år lr ngt!
Och så jävla många minnen vi har skapat genom åren. det är fan otroligt hur kul vi kan ha. Även om vi sitter på mitt lr ditt rum och snackar lr om vi är ute med massa andra. Vi har fan alltid kul.
Kmr ihåg en dag när vi vah ute vid min pappas hus. Stog på brädorna där vid stången och dansade med den. Gjorde massa låtar och sånt ibland också. På Jonas balkong och utanför mitt hus.
Alla våran snöbollskrig och allt annat vi gjort.

Men på senaste tiden har vi glidit så jävla mkt. Och jag vill inte att vi ska glida mer, isf ska vi glida ihop istället för att glida isär! Jag vill kunna ha dej vid min sida hela livet ut! Jag vill kunna stötta dej när du inte mår bra, och jag vill att du ska vah där och stötta mej när jag inte mår bra. Inte bah just nu i ngt år framåt. Utan t vi är gamla jävla kärringar som bah har varandra och typ en katt lr ngt.
Och nu ikv, när jag berättade om vah som hänt. Du fick mej att skratta åt hela skiten. Du fick mej att inse att han är helt jävla dum i huvudet, att han bah utnyttjade mej hela tiden och att han inte är värd all tid jag lagt ner på honom!

Jag älskar dej Josipa Mohamet Katinic, nu och föralltid ♥


Achmed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0