Prao dag 1,

Ja, nu har vi precis ätit lite kvällsmat. Gott efter en väldigt lång dag.
Vaknade runt halv 7. Gick och upp väckte Cassandra och typ klädde på mej.
När ungarna åkt t skolan så åkte jag och Anna t Joma och skulle snacka om visitkort och grejer t mässan som dom ska t nästan helg.
Sen åkte vi t tippen, Lantmännen/Granngården och köpte påsar t morötter och sen hämtade vi mina gummistövlar där hemma. Sen åkte vi t Bergahallen och handlade lite och lämnade ett paket som ska t Micke. Sen åkte vi hem och drack lite kaffe. Gjorde iordning i butiken och ringde lite samtal. Hämtade barnen vid 3 och sen kom ngn kille med massa foder vid halv 4 lr ngt. Blev massa problem med det eftersom det kom för mkt foder och grejer.

Iaf så åkte Anna och Cassandra på utv-samtal medans jag och Casper gjorde hans matteläxa. Sen körde vi och hämtade Erik hemma hos honom med fyrhjulingen. Körde runt lite ute på gården och sen gick jag in. Anna och Cassandra kom tbaka sen så började hon med maten lite efter det. Jimmy kom hem så käkade vi som sagt.
Nu sitter jag här och snart ska vi ut i stallet.

Imon ska vi t tippen igen eftersom Anna glömde ngt här hemma och sen ska vi och fixa lite andra grejer i stan. Och hon ska lära mej hur man skriver ut kvitton och andra grejer. Blog you when I can ;)

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0