Prao dag 3,

Jaha, bloggar nu äntligen om min så jätte intressanta dag.

Jag och Anna åkte upp t Kjell och hämtade lilla lastbilen. Sen kom Jim runt 9 så drog vi t Gislaved och hämtade tunnor och grejer. Fick köpa ett spännband t eftersom vi bah hade tre och det vah 3 pallar med tunnor och en pall med lock också. Vi trängdes i lastbilen igen och när vi vah hemma så kom det ngn med ett paket och sen när vi höll på att lasta av så ringde en kund så jag fick snacka med han. Skriva ner namn adress och telenummer. Sen frågade han massa saker som jag inte hade ngn aning om så Anna fick snacka med han igen haha!

Sen hämtade vi ungarna och lämnade lastbilen. Sen somnade jag lite i soffan tror jag också. Erik kom och underhöll Casper en stund också. Men ah, nu ska jag hjälpa Anna med ngt. Hörs senare lr imon (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0