Seg onsdag -.-

Seg onsdag som sagt.
Hade matteprov sista lektionen idag. Sen väntade jag på Petra så gick jag hem med henne. Har suttit uppe hos Daniel och kollat på ngt skit som vah helt sjukt. Iaf så nu lyssnar jag på musik och imon är sista dagen i skolan innan lovet. Fan vah skönt det ska bli med lov. Åka t Lekaryd och träffa Sofie och Märta, första gången jag träffar Märta sen i somras och då hälsade vi typ bah på varandra. Och Sofie har jaginte träffat på år och dagar. Seriöst nu, sist jag träffade henne vah nog när Märta fyllde år typ 08 lr 07. Ingen aning om när det vah faktiskt. Men längesen iaf.
Ida kmr hit också. Då jävlar händer det grejer säger jag bah. Slagge på g haha!
Blir nog DT med Madde och Sara då på fredagen om det är då. Får se hur det blir. Blir väl en runda t Växjö när jag är med Märta och Sofie också. Brukar bli så. Har dock inga pengar så alla som vill träffa mej får komma ner t stan om vi nu åker dit. Och ingen mobil heller så går inte att få tag på om jag inte fixar mobil innan jag åker dit.

That should be me, holding your hand
That should be me, making you laugh
That should be me, this is so sad
That should be me, that should be me

That should be me feeling your kiss
That should be me, buying you gifts
This is so wrong, I can't go on
Do you believe..That that should be me

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0